Jeżeli chodzi o multimedia to można ją interpretować na wiele sposobów. Na pewno do multimedia można zaliczyć przekaz reklamowy, czyli po prostu reklamy, które możemy obejrzeć w telewizji. Jeżeli firma decyduje się na taką multimedialną reklamę to musi sobie zdać sprawę z tego, że taka reklama wcale małe nie kosztuje. O tym, jednak firma z pewnością wie. Właśnie dlatego, że nie jest to wcale małe koszt, każda firma powinna doskonale zastanowić się nad reklamą, jaką chce pokazać swoim konsumentom. Taka reklama powinna być dokładnie przemyślana i powinna zostać stworzona przez zespół najlepszych specjalistów. Jeżeli reklama będzie dobra to z całą pewnością firma na tym zyska, jeżeli jednak będzie na odwrót to będzie to po prostu wielka strata dla firmy, która kosztuje ogromne krocie. Każda firma chcąca skorzystać z przekazu multimedialnego powinna, więc dokładnie zastanowić się nad stworzeniem odpowiedniej reklamy telewizyjnej. Jest to bardzo ważne i wymaga dużego nakładu pracy, odpowiednich specjalistów ds. marketingu i reklamy. Jeżeli w firmie takie osoby nie pracują, wówczas warto zdecydować się na zlecenie stworzenia reklamy na zasadzie outsourcingu. Dzięki temu zyskamy bardzo wiele.